tirsdag den 17. marts 2009

Moralsk opbakning fra Sudan

Hver uge sender jeg en kort rapport til Jesper O., hvordan ugen er gået. Ikke morsomt at skulle skrive om ondt i ryggen og en miserabel test :-( Bl.a. indgik der en mindre klagesang om at jeg nu aldrig ville komme til at løbe den 3.10 marathon, han har forudsagt! Svaret lød: "Don´t worry - det er ikke marathon, der er målet". Og manden har jo fuldstændig ret! Dagens tip: Prøv Irma´s Rodfrugt Chips. Damn de er gode! Men det er vist et sidespring på en løbeblog ;-)

2 kommentarer:

  1. Hej Maybritt, det er godt med opmuntring, jeg vil tilslutte mig, at målet er langt, ikke hurtigt, men bortset fra det, så synes jeg faktisk, du er hurtig, det er en flot marathontid, du har. Iøvrigt er sidespring på løbebloggen en del af værdien.
    Venlig hilsen Kirsten Frederiksen

    SvarSlet
  2. Tak Kirsten :-)
    Det er altid dejligt, når folk sender opmuntrende ord!

    SvarSlet