tirsdag den 18. marts 2014

Man kan sagtens starte på en tirsdag

Jeg har aldrig forstået konceptet "jeg starter på mandag". Tirsdag er en lige så god dag at starte på. Jeg er i hvert fald i gang med at hive mig selv op ved hårrødderne, og trods beton-ben, da jeg kom hjem fra arbejde, fik jeg hevet løbeskoene frem og kom afsted. Altså, jeg har jo planer for sommeren, som jeg gerne vil fuldføre, og mit hygge-spiseri kan jo ikke blive ved. Det er i hvert fald ikke min skyld, hvis producenten af Ben&Jerry-isen får underskud :-/

Men nu skal det altså være slut! Også selv om mine ben er tunge, og jeg hellere vil sidde i sofaen. For selv om benene aldrig blev lette, så blev de dog mindre tunge under dagens 12 km. Men vigtigere - hovedet blev lettere :-) 

De tunge ben hænger selvfølgelig sammen med mit job, hvor jeg er på benene i 7½ timer sammenlagt på en 8½ timers arbejdsdag. Tunge sikkerhedssko gør ikke livet lettere. Men det må jeg lære at leve med, for jeg er blevet meget glad for mit job, og så det er de fremtidige betingelser. Og når jeg klager over at møde tidligt på aftenarbejde, så er jeg jo i bund og grund rigtig glad for de vekslende arbejdstider. Mentalt passer det mig godt at skifte mødetid hver uge, og så må jeg se at få lært at indflette træningen derefter - uden brok! 

Beslutningen er taget - på en tirsdag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar