mandag den 24. marts 2014

Find vej Dagen

En af sidegevinsterne ved at blogge er, at jeg af og til modtager hilsner med gode tips, der kan være relevante for mig f.eks. som i dag, hvor der dukkede en mail op, fordi jeg har skrevet om min interesse for at løbe mere i terrænet. 

Jeg blev gjort opmærksom på, at klubber under Dansk Orienterings-Forbund afholder Find vej Dagen for børn og voksne lørdag d. 5.april. Et af arr. finder sted i Bistrup Hegn, hvor jeg har leget mange timer som barn, og nu bruger jeg den som løber. Det er samme arr. som Kronprinsen og hans 2 ældste børn deltog i for 2 år siden.  Nogle kender den lille skov fra de sidste km af Rudersdal Marathon.

Om søndagen skal jeg løbe Ruderkongeløbet i Rude Skov, så det bliver i sandhed en weekend i terrænet.

Gode tips - skriv løs! Tak :-)

Et videoklip med Lars Bergelius, som jeg har haft glæde af at løbe med flere gange (OK, han løber fra mig hver gang ;-) )

Ingen kommentarer:

Send en kommentar