torsdag den 6. marts 2014

Asparges-benene vises frem

Info vedr. DM 100 km: 
ALOT, der er løbets arr., meddeler i et nyhedsbrev, at ruten er ændret fra en rundstrækning på 10 km til om omgange á 2221 meter rundt om Tueholm Sø (samme rute som til 6 timers løbet i oktober), hvilket betyder, at man skal løbe 45 omgange + lidt løse meter for at ramme 100 km. 
Det er langt mere publikum- og depotvenligt, men også mentalt helt anderledes, og derfor tilbyder ALOT at tilbagebetale startpenge, hvis man ikke ønsker at deltage på de nye præmisser.
Copenhagen Ultramarathons hjemmeside


Jeg blev forført af nogle få solstråler i dag, og derfor har jeg løbet årets første tur med luft til benene. Åååhhh, hvor jeg glæder mig, til vi for alvor skal løbe i korte tights og T-shirt :-)

Undskyld til jer, der følger mig på Twitter. Jeg ved ikke, hvad der skete, men pludselig glemte jeg at få opdateret omkring min træning. Nu har jeg ydet førstehjælp til min profil, og den er hermed genoplivet.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar