fredag den 28. marts 2014

Kom og løb. Kom og hep. Bare kom :-)

Først meldte jeg ud, at VM halvmarathon var for dyrt (det mener jeg stadig), og jeg ville være på sidelinien for at heppe. Da jeg, efter min ansættelse på Biopharm, fik mulighed for at forsætte mit medlemsskab af Novo Gruppens Løbeklub, som betaler halvdelen af startgebyret, tænkte jeg "OK, så deltager jeg alligevel", også selv om jeg skal hedde Tina i et par timer, fordi jeg har købt en kollegas startnummer.

I dag, 19 timer før start, er jeg super glad for, at jeg slog til. Det er første gang, at man afholder et VM under IAAF, hvor man blander eliten med motionisterne. Det er første gang, at dette VM afholdes på dansk grund. Det bliver perfekt løbevejr på en flad rute, så der er grund til at håbe på en verdensrekord. Det bliver en fest med 38 bands på ruten, og politiet regner med 200.000-300.000 tilskuere i det flotte vejr. Det er stort at løbe Berlin Marathon. Det bliver endnu større at løbe VM Halvmarathon i morgen. 

I nogle timer tilhører København løberne :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar