søndag den 6. oktober 2013

Zebla Sportsvask og Lugtfjerner - inkl. læsertilbud

Det er over en måned siden, at jeg skrev, at jeg havde mulighed for at afprøve Zebla både som vaskemiddel og som lugtfjerner. Jeg har fået brugt begge dele, og der er bestemt tale om gode produkter.

Vaskemidlet søger for rent og velduftende tøj, men prisen på 89 kr. for 500 ml betyder, at jeg kun ville købe produktet til brug efter særlige lejligheder. F.eks. hvis jeg har deltaget i et ultraløb, så jeg vender hjem med kufferten fuld af ildelugtende løbetøj, så maskinen kan fyldes op. Men i det daglige, hvor jeg smider tøjet direkte i vaskemaskinen, vil det desværre være for dyrt at bruge.

Lugtfjerneren til 80 kr. for 100 ml vil helt sikkert indgå i mit sortiment af plejeprodukter fremover. Jeg har prøvet det på sko, hvor den sure lugt forsvinder efter kort tid. Men især har jeg brugt Lugtfjerner på løbetøj, hvor den sure lugt bare ikke vil forsvinde som f.eks. på mine langærmede undertrøjer. Et par pust under ærmet og lugten forsvinder. Super fedt! For jeg hader at tage nyvasket tøj på, der lugter surt allerede, før jeg er startet på dagens træning.

Konklusion: En luksusartikel pga. prisen, men hvem kan ikke bruge lidt luksus en gang imellem? :-)

Efter at have prøvet produktet forhørte jeg mig hos Zebla om de var interesseret i at tilbyde bloggens læsere et særligt tilbud, så det ikke kun er mig, der får gav af henvendelsen. Zebla tog straks kontakt til specialbutikken Løberen som har sagt til en tilbudspris på 75 kr. for Sportsvask og 65 kr. for Lugtfjerner i oktober samt november måned. Tilbuddet gælder i alle butikker og gælder selvfølgelig for alle kunder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar