mandag den 28. oktober 2013

God start på ugen


I løbet af formiddagen kom der besked fra Newline, at jeg kan få tilpasset mine nye løbesko torsdag formiddag. Intersport i Lyngby Storcenter forhandler skoen, og det bliver hos dem, at jeg skal på løbebåndet.

Da det var koordineret, var det tid til en løbetur, før stormen ramte Birkerød. Jeg tændte mit løbeur, før jeg skiftede til løbetøj, præcis som jeg altid gør for give uret tid til at finde satellitter. GISP, da jeg ville tage uret på, var det helt blankt! Det vibrerede, når jeg trykkede på powerknappen, men der kom intet frem i displayet. Jeg forsøgte at resette uret uden held, og til sidst var der kun én mulighed tilbage: at kontakte min livline hos Garmin. Han bad mig komme til kontoret i Allerød, 10 km fra min bopæl, hvor jeg fik ombyttet uret. En service som jeg ved at mange andre har oplevet. Så var jeg Up and Running igen, og tilbage i Birkerød kunne dagens tur på 10 km i regnvejr begynde.

Som I ved, sluttede læsertilbuddet på "Kunsten at ville" i dag, og Jesper og jeg vil sige tak for den store interesse. Vi får travlt med at pakke, så de kan komme afsted lørdag formiddag og dermed nå frem til køberne mandag med posten. Haase & Søn har fået opgivet antal bøger, og de skal efter planen overleveres til mig på onsdag. Det er dermed ikke længere muligt at bestille bøger!

Jeg vil også sige tusind tak til jer, der sammen med bestillingen sendte et par pæne ord om bloggen. Det luner altid :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar