torsdag den 10. oktober 2013

Nyt job, ny bil.

Løb har fyldt meget lidt i de sidste 2 dage. Jeg har nemlig fået tilbudt en stilling i Novo Nordisk igen, hvilket jeg har sagt ja til, og dermed forlader jeg plejesektoren som mange andre indenfor mit fag.

Jobbet er Måløv, som ikke er helt let at komme til med off. transport, og derfor har jeg valgt at købe ny bil. Puha, det har godt nok været hårdere end at løbe ultraløb. Især fordi jeg intet ved om biler, og jeg har derfor brugt timer foran min pc for at læse anmeldelser og udtalelser. Efter prøvekørsel af flere biler er jeg endt med en VW UP! Spritny og kan afhentes i Grenå fredag i næste uge. Her på Sjælland er der 1½-3 mdr.s ventetid, og det passer perfekt med, at jeg i forvejen skal til Grenå i næste weekend. Både for at besøge min familie, men også for at fejre Anita og Søren Rønn Hansens sølvbryllup med et marathonløb :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar