mandag den 14. oktober 2013

Uha! Intervaller..

For lige at runde Ironman Hawaii af, så blev Michelle Vesterby meget flot nr. 8, og de 4 brødre gennemførte alle.

Jeg er sindssygt træt af at løbe langsomt. Som i laaaangsomt! Så nu griber jeg til et middel, jeg helst ikke bruger: Intervaller... Jeg er vildt dårlig til at presse mig selv til det alleryderste, og jeg hader metalsmagen i munden. Jeg har opnået glimrende resultater med gode tempoture og rolige udholdenhedsture, så det er formodentligt et spørgsmål om tid, før lysten forsvinder igen, men lige nu giver det forhåbentligt den kickstart, jeg har brug for. 3 km opvarmning, 5x1000 meter intervaller, 2 km afjogging. Job done!

Efteråret har for alvor ramt os, og jeg er vild med det. Den eksplosion af farver, naturen byder på lige nu, gør det let at komme afsted. Mit humørbarometer stiger en grad eller to bare ved at træde ud af døren :-)

Oktoberdag i Birkerød

2 kommentarer:

  1. Ja, intervaltræning er ikke sjovt! Men prøv at løbe ud til Løje Sø. Der er ca. 1 km rundt om søen, dejligt blødt underlag og mærke ved hver 100 m (hvis man kender dem ;-).

    Anne :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for tippet Anne :-)
      Normalt bruger jeg Duemosevej (omfartsstykket mod Farum) eller parken om Nordvangssøen. Den er 500 meter.

      Slet