torsdag den 17. oktober 2013

Djursland kalder

Det dér arbejde har det med at gå lidt på tværs af mine planer, for det viser sig, at kombinationen "aftenvagt fredag/nattevagt søndag" også rammer løbet i Växjö. Det er ellers ikke fordi, kombinationen indtræder ofte. På en 12 ugers rulleplan sker det i uge 6 og 10, men lige netop denne gang rammer det altså både Grenaa og Växjö. Eftersom jeg har fri alle weekender, skal jeg absolut ikke klage. Det er bare uheldigt, at det rammer 2 løb, jeg havde udset mig. Nu bliver det nok i stedet for til deltagelse i Allerød serieløb 10 km, som finder sted 3. søndag i november-marts.

Jeg har pakket til en weekend på Djursland. Besøget hos min søn, svigerdatter og barnebarn har naturligvis første prioritet, men det gør jo ikke noget, at det krydres med afhentning af min nye bil fredag samt marathonhygge lørdag. Har jeg fortalt, at efter løbet skal vi spise helstegt svin for at fejre Søren og Anita? Dette er marathon, når det er allerbedst, for der er altid en meget speciel, kammeratlig stemning ved disse små løb (hvis man kan kalde 50 deltagere for lidt), og jeg ser meget frem til at kunne deltage i nogle flere af dem, når min lille bil ruller på de sjællandske landeveje.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar