onsdag den 16. oktober 2013

Arbejde og løb

Betonfornemmelsen har allerede fortaget sig, så det blev til 11,4 km inkl. 7 km tempo i dag.

Jeg har modtaget min arbejdsplan i dag. Jeg har en rulleplan over 12 uger, og i 2 af disse har jeg aftenvagt fredag og nattevagt søndag. Desværre er en af disse weekender i uge 46, så jeg ikke kan deltage i Grenaa 6 timers løb. Løbet starter lørdag kl. 09.30, så det vil være umuligt at nå frisk og veludhvilet frem fra Nordsjælland til Djursland.

Hvis nogen vil overtage mit startnummer for 250 kr. (normalpris 300 kr.) kan navn ændres. Send en mail, hvis du er interesseret.

Det betyder også, at jeg går fra nattevagt kl. 06.40 samme fredag, som jeg skal flyve til Helsinki kl. 14.50 for at løbe 24 timers løb. Det bliver vist ikke noget problem at sove natten før løbet. Godt vi først skal starte kl. 12!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar