fredag den 11. oktober 2013

Crazy days!

Det har nogle meget anderledes dage, men på den vildt fede måde :-)

Jobbet: Det kommer sikkert lidt overraskende, at jeg har fået arbejde i NN igen, for jeg har ikke fortalt ret mange, at jeg søgte job indenfor produktion. Der er ingen jobs som ass. og dermed forlader jeg altså mit fag efter 27 år. Det har været lidt af en kamp at få arbejde som Produktions operatør, som stillingen hedder, men det lykkedes altså på faldrebet, 3 uger før jeg ville være ude af NN. Det er nemlig stillinger, der kun opslås internt. Der er tale om 3 holds skift med 1 uge dag, 1 uge aften, 1 uge nat osv. Fri i weekenden, hvilket jo er en kæmpe fordel for mig mht. løb.

Bilen: Den er primært købt pga. min arbejdsplads placering, men det bliver jo også en hjælp i forhold til foredrag, løb osv. hvor der bestemt er ting, jeg har valgt fra pga. transport med det offentlige. Jeg ved absolut intet om biler, så jeg har brugt meget tid på nettet samt været hos flere bilforhandlere for at prøvekøre forskellige mærker, før jeg besluttede mig.

Bogen: Der er kommet mange bestillinger, hvilket vi siger tusind tak for. De fleste har valgt at betale i forbindelse med bestillingen, mens andre har valgt at vente til senere på måneden, hvilket er helt fint, bare jeg har modtaget beløbet senest mandag d. 28/10 kl. 12, hvor jeg skal sende bestillingstallet til forlaget, så de kan gøre bøgerne klar. Manglende indbetaling betyder, at jeg ikke bestiller bogen hjem, men det siger vel sig selv.

Træningen: Uha, den har lidt under de 3 ovenstående ting! Men der er heldigvis kun tale om 3 euforiske dage, så det går nok, og lidt af det tabte blev indhentet med 20,2 gode km i dag. Jeg elsker at løbe om efteråret. Blå himmel og skovens gyldne farver er ren terapi for mig. For første gang i 2 år føler jeg, at tingene går min vej. Det føles som et tungt åg er løftet fra mine skuldre, og løb føles let igen. Ikke hurtigt (træerne vokser ikke ind i himlen) men let som i "alt er faldet på plads"

6 kommentarer:

  1. Tak for fif vedr. bog og et STORT tillykke med job og bil! :-)
    Mvh.
    Lisette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lisette.
      Glæder mig til at sende bogen til dig snart :-)

      Slet
  2. Tillykke med jobbet og den nye lille bil! Bilen skal du nok blive glad for - der er mange ting der bliver lettere (men selvfølgelig også dyrere). Pøj pøj med løbetræningen!

    Anne :-)
    (Pt. skadet, så det er ikke realistisk at starte serieløbet i næste måned)

    SvarSlet
    Svar
    1. Øv Anne, jeg havde håbet, at vi kunne genoptage vores ture til Allerød. Giv lyd, når du er klar igen. Nu kan jeg jo køre ;-)

      Slet
  3. Tillykke med jobbet. Håber du bliver glad i det. Og jeg kan selvfølgelig ikke juble over endnu en bilist :-)

    SvarSlet