tirsdag den 8. oktober 2013

Jeg elsker nye løbesko :-)

Det går godt med bestillingerne på Jespers bog, og vi får travlt med at signere og skrive kuverter d. 2.-3. november. I kan selv gætte jer til arbejdsfordelingen ;-)

Hvis man har lyst til at høre Jesper fortælle om World Run II, vil jeg lige minde om, at Marathon Sport afholder foredrag d. 24. oktober kl. 19.00 for 100 kr. Bogen vil ikke være til salg efter foredraget, da den først udgives d. 4/11.

På den personlige front går det stille og roligt fremad. Aftalen med Jesper går ud på forsigtig optrapning, da jeg ikke skal toppe før til februar, så der er tid nok. Nu har jeg vist også haft skader nok for det næste årti!

Jeg har modtaget et par nye sko og vintertøj fra Newline i morges. Skoene skal indvies i eftermiddag, mens tøjet forhåbentligt kan vente lidt endnu :-)

Findes der noget bedre end at tage et par nye sko i brug?
Altså når vi taler om løb...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar