fredag den 21. juni 2013

Stadig dømt ude :-(

Jeg var til den 3. fys.behandling i går, og selv om jeg ikke længere kan mærke smerter i skinnebenet, er jeg blevet frarådet at løbe 1 uges tid endnu. Morten kan nemlig stadig mærke stramhed omkring ankelledet, og bare mellem os så kan jeg også mærke, når han masserer området. Puha, hvor er det hårdt at lade skoene stå, når solen skinner og man ikke har ondt! Men jeg stoler 100% på Mortens vurdering, og jeg vælger at se langsigtet, også selv om det nu i meget høj grad ser ud til at koste deltagelsen i DM.

På det punkt er jeg dog ret afklaret. Det vil selvfølgelig været rart med en god placering i et DM, men første prioritet er absolut et godt resultat (læs 200 km+) og så er det i øvrigt ligegyldigt hvilket løb, resultatet opnås i. Derfor følger jeg stadig afsætningen af pladser til Bislett 24H (pt. er der afsat 93 pladser), men jeg vil langt hellere løbe udendørs, så tips om velegnede løb i oktober og senere modtages med glæde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar