mandag den 10. juni 2013

Aftaler

Jeg har fået tid hos fysioterapeut Morten Vejstrup Frederiksen allerede på torsdag, så der forhåbentligt kan findes en årsag til min skade.

Jeg har talt med Brian Dåsbjerg, og han er enig i, at vi sætter samarbejde på pause, til jeg er skadesfri. I den mellemliggende periode vil han stå til rådighed med gode råd, hvis det bliver nødvendigt, hvilket jeg værdsætter. Og han er frisk på at blive træningsvejleder igen, når jeg melder mig klar :-)

Kalenderen er ryddet for løb/konkurrencer indtil videre. Nu handler det kun om én ting: at blive helt skadesfri.

2 kommentarer:

  1. Altså jeg sværger jo til osteopater som hver gang har gjort mirakler....
    Og som er dygtige til at finde de forskellige årsager der ofte er skyld i problemer helt andre steder end man regner med.
    Jeg ved godt at økonomien spiller en rolle - det gør det vist for os alle - men nu syntes jeg ærlig talt at du fortjener at blive helt og aldeles skadesfri. Og så er det måske billigere i længden. Det er meget ærgerligt med alle de skader der bliver ved med at komme igen!

    SvarSlet
    Svar
    1. I første omgang har jeg valgt at skifte fysioterapeut for at få en med stor erfaring med idrætsfolk. Men hvis det ikke virker forholdsvis hurtigt, vil jeg bestemt overveje anden behandling, og der bor en osteopat i nabobyen. Så dit forslag er noteret. Tak :-)

      Slet