lørdag den 27. april 2013

Tilståelse

Nu kan jeg vist ikke længere gå rundt som katten om den varme grød. Jeg må krybe til korset og tilstå, at jeg har haft ondt i venstre skinneben hele ugen. Jeg vælger at tro, det skyldes den uvante gangaktivitet på arbejdet. Der må være forskel på at løbe meget og gå meget, sådan fysiologisk, tror jeg. Også fordi jeg har været extremt træt i benene generelt efter arbejdsdagen.

Derfor har jeg holdt løbepause for ikke at belaste benet yderligere. I dag har det så været tid til en rolig testtur på 10 km. Der er stadig noget ømhed, men det forværres ikke under selve løbet eller, vigtigst af alt, i timerne efter. Opskriften må blive korte, rolige ture hele næste uge for at være 100% (eller tæt på) klar til næste lørdag.

Her er lidt forårsindtryk fra dagens tur i Birkerød:

Træerne blomstrer

Hjorte på marken

Anemoner i fuld flor

Violer

Ingen kommentarer:

Send en kommentar