mandag den 8. april 2013

Prøvetræning

Jeg skal til prøvetræning hos Blovstrød Løverne i aften. I erkendelse af at jeg aldrig vil få pisket mig selv til ordentlig tempotræning, vil jeg prøve at løbe med en klub.

Egentlig kom klubtanken op, da Jesper nævnte det, for at jeg kunne få selskab på nogle af mine ture som motivation, da jeg altid løber alene. Jeg afviste forslaget, fordi jeg har det svært med faste træningstider og især kl. 17.30, fordi jeg pga. mit natarbejde kan løbe tidligere på dagen, men efter et par ugers grublen er jeg blevet enig med mig selv om at give det en chance. Ikke kun pga. det sociale, men især pga. tempotræningen. Blovstrød Løverne er en stor klub, så der er 9 hold med forskelligt tempo at løbe med, og man er velkommen til at "shoppe" mellem holdene, så man kan løbe i det tempo, der passer til kroppen på dagen. Det giver en god fleksibilitet i teorien. Tiden vil vise, om det også virker i praksis. Mere om prøveturen i morgen..

Info: Mange løber med smartphone, og måske ved man ikke altid, hvor man helt præcist er. Personligt er jeg meget dårlig til at huske gade- og stednavne. Hvad så hvis man kommer til skade eller bliver dårlig? Hvordan får man hjælpen frem til det rigtige sted? Det kan en ny app "Alarm 112" hjælpe med. Læs mere her

Jeg har før omtalt min lillebrors ældste søn Joachim, der svømmer for Australien, da de bor i Sydney, men det skal som sædvanligt ikke forhindre mig i at fortælle om hans resultater. I denne uge svømmes Australian Age Championship, hvor han svømmer i Boys 16 years. På førstedagen stillede han op i 200 meter Butterfly og vandt guld med næsten 1 sekund i tiden 2:02:77. Rio is almost calling :-)

National Team 'Auburn Swim Club'
Bagerste række: Joachim er nr. 3 fra højre, og min lillebror står yderst til højre som holdleder.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar