fredag den 19. april 2013

Løven brøler

Efter at have droppet Hammer Trail har jeg nu fundet erstatningen, ovenikøbet på samme dato. Jeg skal over sundet til Sverige, nærmere bestemt til Lund, hvor Lejonbragden afholdes med 50 og 100 km. Pga. afbud er der enkelte pladser tilbage, og jeg har tilmeldt mig 50 km med start kl. 11.00.

På hjemmesiden så jeg en interessant information. Modsat herhjemme er der kval.tider for at deltage i SM på 100 km: Lejonbragden 100 km uppfyller kraven för kvalificering till SM i löpning 100 km. Kvalgränserna är 11:00 för damer och 9:50 för herrar.

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Jeg synes bare, det er interessant, at der er kval.tider i Sverige for at man kan deltage. Jeg mener, det kan jo udelukke evt. "stjerneskud" på 100 km, som f.eks. da Kenneth Munk satte dansk rekord i sit første ultraløb.

      Slet