onsdag den 17. april 2013

Fornuften vandt

Nu tror jeg på det! Vinteren er slut :-)
I en kort stund flirtede jeg med tanke om at deltage i Hammer Trail 50 km, fordi der er så smukt på Bornholm, og jeg ved, at løbet er i de bedste hænder arr.mæssigt, men nu har fornuften taget over, og jeg nøjes med at følge løbet på nettet. Med min skadesrisiko i terræn er det vist ikke klogt at tage chancer, og ærligt talt så har jeg brug for en resultatmæssigt god sæson!

I stedet for har jeg tilmeldt mig 12RUN d. 1. juni. Eftersom løbet slutter kl. 22, kan jeg få det til at hænge sammen med min tidlige aftale søndag morgen, især når der er udsigt til en alkoholfri aften modsat deltagelse i Øl Marathon.

Jeg er nattevagt i denne uge, men derefter venter 2 ugers dagvagter. Jeg er spændt på, hvordan det kommer til at præge tempotræningen at skulle løbe efter en lang arbejdsdag i stedet for efter at have sovet nogle timer først. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar