søndag den 21. april 2013

BT Halvmarathon

Jeg havde et rigtig godt løb i dag. Ikke resultatmæssigt, men et meget stabilt løb med masser af overskud hele vejen. Det viste sig bl.a. ved, at flere løbere, der var gået i stå omkring 17-18 km, fik et par opmuntrende ord om at lunte i stedet for at gå, og de har sikkert tænkt "hold dog mund" ;-)

Mine mellemtider samt placering Søg på løber 8716

Som jeg omtalte i går, blev Boston Marathon mindet før starten ved at "Sweet Caroline", der er Bostons kendingsmelodi, blev afspillet, og jeg havde valgt at løbe i en trøje med en hilsen på ryggen, som jeg fik nogle pæne kommentarer til undervejs.



Vejret var perfekt, og selv om deltagertallet var øget til 10.000 løbere, oplevede jeg ingen "klumper" i mit løb. Selvfølgelig var der konstant løbere omkring mig, men jeg følte mig ikke "lukket inde" på noget tidspunkt, hvilket jeg havde frygtet lidt. Vejvisning og dirigering af trafikken gled uden problemer, og det med sluser, når de trafikerede veje skal passeres, har de bare styr på!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar