mandag den 1. april 2013

Billeder fra Os der ikke har noget liv Marathon d. 30. marts

Billederne er taget af Søren Rønn Hansen og Mikael Lassen

Løbere lytter til Sørens instrukser vedr. ruten

Nummeruddeling

Depotet...
Desuden blev der serveret saft, vand, cola og Faxe Kondi



Allerede slidt og vi har kun løbet ½ time!

Det holdt hårdt, men jeg fik kastet mig i mål lige før 4 timer

Medaljen overrækkes af Anita Rønn Hansen

Nu er det med at holde gode miner til slet spil.
Jeg modtager den overdådige pokal af løbsarr. Søren Rønn Hansen



På vej hjem

Jeg blev hentet af  Michael (min søn), Marie og Aksel, der meget fornuftigt tog
sig en lur i barnevognen, mens vi fik lidt at spise og drikke efter løbet.
Suveræn hindbærsnitte!

1 kommentar:

  1. Hej May-Britt

    Jeg håber du kan hjælpe mig. Ved du hvordan man tilmelder sig "Os der ikke har noget liv marathon" i Grenå? Og ved du evt. om der er flere ledige pladser i 2014?

    Du kan svar via min blog: http://www.halvmarathon.com/kontakt

    På forhånd tak
    Jesper

    SvarSlet