søndag den 24. november 2013

Weekend på Djursland

Noget gik galt i forsøget på at skrive blog via min mobil, og derfor er det kun på Twitter, jeg har kunnet skrive, at selv om jeg har været på forlænget weekend hos min familie på Djursland, har jeg stadig trænet. For mig er det altid en fin balance at ville løbe og at være mest muligt sammen med min søn, svigerdatter og barnebarn, når jeg er på besøg, også selv om det er i flere dage.

Jeg elsker at løbe på Djursland, lidt uden for Grenå, hvor der er åbne marker, øde stier og frem for alt ingen trafiklys! Men jeg kan altså ikke lade være med at trække på smilebåndet over at løbe ud af en græssti, der tydeligt er kørt til af biler og traktorer, og som fungerer som en genvej mellem byerne Revn og Fladstrup. Begge byer består af 5-10 huse med køer i baghaven og en galende hane. Men en vej har de, og den er oven i købet navngivet af kommunen. Den slags sker ikke, hvor jeg bor :-)

Fårvadvej
Jagten er gået åbenbart ind, og jeg skal ærligt indrømme, at jeg blev en anelse bekymret over at komme løbende i rød jakke forbi 15-20 skydeklar jægere med hunde, stående klar langs skovkanten. Men jeg slap med skrækken og livet i behold. Jo, der sker mange mærkelige ting, når byboere kommer på landet ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar