lørdag den 9. november 2013

Test af knæet

Efteråret har for alvor lagt sin klamme hånd over landet, og jeg er begyndt at bruge 2 produkter mod vejr og vind: Matas Sportscreme i ansigtet og Elisabeth Ardens vidunderlige Eight Hour Cream til læberne. Sidstnævnte koster ca. 300 kr., men den kan af og til købes på tilbud bl.a. i Føtex. Den rækker meget længe og er efter min mening alle pengene værd! Et andet tip; når det regner som i dag, løber jeg altid med en cap (kasket), så jeg undgår regn i øjnene.

Der er egentligt ikke så meget nyt andet end at det går godt med træningen. I dag løb jeg 2½ timer for at teste venstre knæ, og der var ingen problemer. Jeg håber, at kroppen er gearet til endnu en lang tur i morgen, men da jeg ikke har nogen fornemmelse af min restitutionstid, må jeg vente med at tage en endelig beslutning til i morgen formiddag.

2 billeder fra dagens tur:

Det regnede på det meste af turen, men det betyder ingenting,
når omgivelserne ser således ud


Jeg bliver aldrig træt af at løbe langs de gamle
tørvegrave i  "Vaserne" langs Furesøen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar