mandag den 18. november 2013

Nattevagt

Ikke vildt intelligent at melde sig frivilligt til at sidde klar, når Billetlugen åbner kl. 10, og sengen trækker efter den første nattevagt. Efter billetkøbet faldt jeg aldrig ordentligt i søvn igen, så det bliver sikkert en ualmindelig lang vagt i nat :-/

Kl. 17 havde jeg en aftale med Jesper om at løbe sammen, hvilket var en god ting, for ellers er jeg ikke helt sikker på, at jeg var kommet ud af døren. Nu blev det i stedet for til 12 gode km. Vi fik snakket lidt træning, og sørme om coachen ikke synes, at det går så godt, jeg har fået lov til at justere km-tallet lidt op pr. uge i forhold til det oprindeligt planlagte.

Der er stadig plads til Politikens foredrag med Jesper i København i morgen aften og i Aarhus på torsdag i næste uge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar