lørdag den 2. november 2013

Travlhed

Torsdag var jeg hos Intersport i Lyngby Storcenter, hvor René endnu en gang på grundig og kompetent vis fik mig igennem adskillige løbeture på båndet, hev kiler ind og ud af mine løbesko samt forklarede, hvad hans idé var med justeringen. Mange løbeture senere gik jeg hjem med 2 modeller: Exact Change, tilpasset mine tempoture og Pacemaker, tilpasset mine lange rolige ture. Især min venstre fod gav anledning til hovedbrud, præcis som jeg havde forventet. Næsten ligegyldigt hvordan såler og kiler blev sat ind, kunne min ankel ikke "holde nedslaget" pga. de slappe ledbånd. Det endte med, at René lagde en Formthotics sål i skone, og det fik rettet voldsomt op på mit vrid. Det løber jeg nu med, og så har vi aftalt, at jeg kommer forbi igen, hvis jeg får problemer.

Hjem igen. 7 km løbetur i med de nye sko og så afsted til Farum for at aftale weekendens forløb med Jesper. Tidligt i seng for at være klar til 1. arbejdsdag på Biopharm fredag.

Jeg blev fantastisk godt modtaget, men jeg var slidt mentalt efter den først dag. Mange nye mennesker, tonsvis af ny information og formaliteter, der skulle på plads. Så mentalt var jeg træt, da jeg hentede Jesper på vejen hjem, for at han kan bo her i weekenden. Set i bagklogskabens klare lys burde jeg havde sagt, at jeg havde brug for luft og en kort løbetur for at rense hovedet. Sat sammen med at Jesper heller ikke havde haft en nem dag, var der god grobund for et sammenstød! Og ja, det var tæt på, at jeg havde sagt stop efter 15 min, hvor vi ikke kunne blive enige om forløbet af signeringen og pakningen, men efter en dyb indånding faldt tingene på plads, og der blev skrevet og pakket effektivt i et par timer.

Kl. 19 havde Jesper brug for at hvile, og jeg benyttede muligheden til 12 km løb gennem byens gader. Jeg er født og opvokset i Birkerød, og bortset fra da jeg var 18-23 år, har jeg boet her hele mit liv. Der er noget trygt og roligt i den slags, i hvert fald for mig, og jeg fik ryddet op i de mange tanker og trætheden.

Efter aftensmaden blev der klaret flere bøger, og så var det på hovedet i seng. I dag skal de sidste bøger signeres, og vi skal på posthuset, så alle (med Post Danmarks hjælp) har "Kunsten at ville" på mandag, altså lige med undtagelse af modtagerne fra Sverige, Norge og Finland, der må vente et par dage mere :-)

GOD WEEKEND :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar