søndag den 17. november 2013

Så er julen startet op

En julefrokost fredag aften fik ændret mine planer om træning i weekenden. Jeg drikker normalt ikke ret meget, og det er år siden, at jeg sidst drak spiritus, men fredag faldt jeg vist i tønden med gin! En fantastisk aften med mine nye kolleger betød, at jeg lå underdrejet hele lørdagen og måtte droppe den forudsete aftentur på 10-15 km. Først søndag var jeg frisk og klar til at løbe. Jeg ville egentligt havde deltaget i Allerød Serieløb 10 km, der starter sæsonen op i dag, men jeg var trods alt ikke sikker på, at et hurtigt tempo var noget for min krop ;-) I stedet for blev det til rolige 22 km og desværre et km-tal, der ligger lidt under det aftalte. Det må jeg se at forklare mig ud af i morgen, når Jesper kommer forbi!


2 kommentarer:

  1. Lyder som en GOD arbejdsplads!
    Gin er en farlig kombination før en træning, ved af erfaring at snaps heller ikke giver for gode resultater på træningsloggen...
    Men skål og så er det nok overstået for i år ;-)

    SvarSlet
  2. Ha ha så kan du lære at styre dig :-)

    SvarSlet