søndag den 10. november 2013

En trættende uge

I går havde jeg tanker om en længere tur i dag, men til morgen lod jeg alligevel fornuften få overtaget og nøjedes med 12,5 km. Mit problem med knæet er stadig forholdsvis frisk, selv om jeg absolut intet har mærket, siden jeg genoptog træningen for knap 2½ uger siden (holdt 5 pausedage efter marathonløbet i Grenaa), og Jesper havde bedt mig bakke lidt af i denne uge, hvorfor aftalen løb på 60 km. Det valgte jeg lytte efter og overholde.

Jeg har, som ventet, været mærket af det nye arbejde. Træt fysisk og mentalt. Mange nye indtryk, mennesker og informationer på kort tid. Desuden står jeg op i 7½ timer hver dag, hvilket er uvant, og det kan mærkes. Mine ben er tunge, når jeg får fri! Men den slags bliver bedre, når jeg er vant til det, så det er jeg ikke så bekymret for.

Nu venter 1 uges aftenvagt efterfulgt af 2 ugers nattevagt, hvilket betyder, at jeg burde være veludhvilet, når jeg skal løbe. Jeg indrømmer gerne, at jeg synes, det er benhårdt at stå op kl. 05.15, møde kl. 06.30-15.00 og så træne efterfølgende.

Jeg er super glad for mit nye arbejde. Får ros for at være lærenem / have klæbehjerne. Rigtig god kollegial atmosfære. Endelig er der ro på jobfronten :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar