tirsdag den 10. september 2013

Foredrag - igen

Marathon Sport har fået endnu et foredrag på listen, og det er med Casper Wakefield om Yukon Arctic Ultra. Jeg har allerede hørt foredraget, og det kan varmt anbefales! På oplægget lyder det til at være udvidet med tips til Marathon des Sables.

Casper Wakefield fra kulden til varmen
Ekstremløber og vinder af Yukon Arctic Ultra 2013. Kom og hør hvordan du forbereder dig til ekstremløb, når du bor i et land uden høje bjerge og uden ekstrem kulde eller varme. Hvordan kan du træne til løb i sne i snefattige Danmark? Og til løb i sand, når  næste mål hedder 250 km gennem Saharas varme ørken.  Casper deler ud af sine erfaringer fra det 700 km lange Yukon  Arctic Ultra og fra Marathon Des Sables, som han gennemførte  for nogle år tilbage og som han stiller op til i april 2014.

Tid og sted: Onsdag den 7. november
Marathon Sport,  Østerbrogade 19,  2100 Kbh. Ø 
Pris: 75,00 kr.
 

Som omtalt i går har jeg været til foredrag med Bente Klarlund om "Elsk at løbe - med maratonbogen" skrevet sammen med Tor Rønnow. Foredraget var en gennemgang af bogen, der blev udgivet for 3 år siden, og jeg havde nok regnet med (i hvert fald håbet på), at der blev suppleret med resultater fra forsøg lavet siden bogens udgivelse, men der blev jeg skuffet.

Og nu hvor jeg er ved bøger - Jesper bliver ved at være efter mig om at skrive en bog, men jeg har jo hverken løbet i extreme omgivelser eller jorden rundt, så det kan vist allerhøjst blive til en pamflet ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar