tirsdag den 3. september 2013

2014

Selv om vi kun lige har taget hul på efteråret, er jeg allerede i gang med at tænke på næste års løb. Hvad har jeg lyst til af nye udfordringer?

Jeg har længe tænkt på et multidagsløb, så 6 Day and 48 hour Race 2014 Balatonfüred er atter inde i billedet. Jeg tror desværre, at Jespers tanke om et løb i DK kun var en luftig tanke, så det vil jeg ikke satse på. Løbet i Ungarn ligger i maj måned.

I juli skal jeg løbe GAX 100 Miles i Skåne. Dette løb har jeg netop tilmeldt mig, og så må jeg se at få lært at løbe efter kort i løbet af vinteren.

Forleden dag omtalte jeg UltraVasan i august, og det regner jeg også med at tilmelde mig.

1 timeløb og 2 distanceløb. 3 meget forskellige løb.

2 kommentarer:

  1. Hej May-Britt
    Spændende at høre om dine planer for 2014, hvordan går det med din træning pt., nu er jeg ikke på runkeeper og kan derfor ikke følge med der.
    God aften
    RunRoed

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Runroed.
      Jeg må med skam melde, at jeg havde problemer med Runkeeper et par gange, og så droppede jeg det igen og gik tilbage til kun at bruge løbeur.
      Træningen er stadig i sin opstart distancemæssigt, men jeg har jo en slags deadline d. 29. til Berlin Marathon ;-)Samtidigt er jeg er ved at vænne kroppen til de normale 6 løbeture om ugen.

      Slet