onsdag den 18. september 2013

All In på Endurance 24H

Jeg har vendt tingene med Jesper, for sommetider går tankerne i ring, når man vil det hele, og hverken har tid, talent eller økonomi til det :-)

Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg føler mig lidt presset af, at knæet har drillet de seneste uger. Det giver stadig en anelse bid fra sig, når jeg er færdig med dagens træning, og derfor er planen, at jeg kun løber 10-15 km dagligt indtil Berlin Marathon. Jeg vil så nødigt bryde undervejs pga. smerter og sætte mig tilbage endnu en gang. Så hellere tage det roligt indtil løbet og gennemføre i den tid, det vil tage. Efter Berlin trapper jeg stille og roligt op og tilmelder mig fra løb til løb.

Plan for efteråret
Hvis jeg/knæet kommer godt igennem marathon, vil jeg meget gerne deltage i Cph 6 hour run d. 26/10 og Grenå 6 timers løb d. 16/11. Hvis begge løb går efter planen, tager jeg stilling til løbet i Växjö, men på Jespers anbefaling bliver der kun tale om 6 eller 12 timers løb. Jeg har simpelthen for kort tid til at blive klar til et 24 timers løb.

Hovedmålet
Derfor bliver hovedmålet Endurance 24H. Jesper har sagt ja til at tage med til Helsinki og være crew, så flybilletter og hotel er bestilt til 2 personer. Jesper har stillet som krav, at jeg er godt forberedt og satser på et solidt resultat. Det er selvfølgelig også formålet, og derfor må jeg være realistisk, hvad der er fornuftig træning frem mod løbet.

Forløbet bliver, at jeg selv planlægger min træning frem til december, hvorefter Jesper træder til som coach. Han er lidt ophængt af foredrag hele efteråret, så det giver god mening for os begge, at han først bliver mere engageret i min træning om et par måneder, når min grundform er på plads.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar