søndag den 8. september 2013

Fit Living om vinterløb

Så er jeg tilbage i løbeskoene, men knæet er ikke 100% i orden, så jeg måtte nøjes med 8 km i dag. Med 3 uger til Berlin skal jeg ikke løbe nogen risiko.

For 1 uges tid siden blev jeg kontaktet af magasinet Fit Living, og jeg vil medvirke i en artikel om vinterløb. En guide med 10 løbeeksperters tips til at komme igennem vinterens mørke, sne og minusgrader. Da jeg læste indledningen, var jeg ved at gå i baglås og skrive nej tak, for jeg er bestemt ikke ekspert i noget som helst, men efter at have gennemlæst spørgsmålene valgte jeg alligevel at sige ja til at medvirke. Spørgsmålene er på et niveau, hvor jeg trods alt mener, at jeg kan bidrage med min erfaring. Jeg har netop færdiggjort mine svar, og så håber jeg, at Fit Living´s læsere kan bruge dem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar