søndag den 1. februar 2009

Med Jesper på sidelinien

Siden jeg valgte at trække mig fra World Run Teamet, har kommunikationen mellem Jesper og mig været mere end sparsom, hvilket måske er forståeligt nok, set fra Jespers side... Det betød imidlertid, at jeg mistede min rådgiver mht. træning mod VM. Et stort tab, da Jesper kender mit potentiale for træning og konkurrence (ihvertfald har han fortalt mig, hvad han tror, jeg kan nå), og nu, hvor der kun er 13 uger til EM/VM, og jeg hele tiden bliver sat tilbage pga sygdom, har jeg virkelig brug for én, der ved, hvad jeg kan magte af træningsmængde uden at gå død midt i processen og samtidigt toppe i begyndelsen af maj! But now he´s back :-) Fordi tiden er knap, og der ikke er tid til en nybegynders fejltagelser, vælger jeg at stole blindt på Jespers råd om ugentlige km, også selv om jeg synes, han starter lige lovligt lavt i km ;-) Det fungerede perfekt mod DM, så jeg ved, at det er måden at gøre det på. Ingen direktiver for særskilte træningspas; bare km pr. uge, der opbygger min form mhp. at toppe, når det gælder! Pga. mine to sygeperioder i januar skal jeg starte med to rolige uger; dvs. under 100 km pr. uge ;-) Ikke med min gode vilje, men jeg overholder det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar