lørdag den 31. januar 2009

Atter ramt af sygdom

For en, der er vant til at have et jernhelbred, er det næsten ikke til at bære, at jeg hele tiden rammes af sygdom :-( Først en voldsom forkølelse, der nærmest umuliggjorde træning en uges tid, og nu er jeg ramt af følgerne efter en maveinfektion med opkastninger i onsdags! Jeg har stadig ingen appetit (rigtig dårligt tegn!) og har ingen energi. Benene føles helt uden kræfter! Så jeg har ikke trænet siden i mandags, da tirsdag var hviledag. Meget skidt, nu hvor VM-træningen burde være under rolig optrapning. Nu håber jeg på at blive frisk og få noget ordentligt mad i dag, så jeg kan starte med en kort tur i morgen søndag. Lige nu lever jeg af vand, brød og kiks - er det føde for en ultraløber? :-] Heldigvis er jeg i det mindste oppe af sengen, så jeg kan overvære Niels Hausgaards nye show, der er i Birkerød i aften :-) I morgen er der to sportsbegivenheder, jeg MÅ se: Australian Open-finale mellem Federer og min favorit Nadal kl. 09.30 samt håndboldbronzekampen kl. 15.00. Mon ikke den korte tur kan presses ind imellem de to kampe???

Ingen kommentarer:

Send en kommentar