lørdag den 17. januar 2009

Jeg kan jo ikke lade være...

For en måneds tid siden nedlagde jeg min tidl. blog pga. manglende tid til holde den opdateret. Så det kommer lidt bag på mig, at jeg faktisk savner det! Jeg kunne selvfølgelig vælge at skrive dagbog til eget brug, men på den anden side ved jeg, at der var en del læsere, der brugte min blog som inspiration, og derfor vælger jeg endnu en gang at oprette en hjemmeside. Status er, at træningen mod EM/VM i Bergamo, Italien skal til at gå i gang. Den var sat til at blive påbegyndt i uge 2, men jeg har været ramt af en længerevarende forkølelse (som mange andre), så lidt forsinket skal jeg nu til at genopbygge formen, der virkelig har taget skade af 3 måneders kraftigt nedsat træningsmængde pga. min knæskade i forbindelse med VM i Seoul. Så her er muligheden for at følge en ultraløber i dårlig form på vej mod topformen (forhåbentligt!) på kun 3½ måneder...

3 kommentarer:

  1. Hej May-Britt
    Dejligt at se at du er tilbage. Jeg glæder mig til at følge din vej frem mod VM og ønsker dig alt mulig held og lykke.
    Mange løbehilsner René alias GreatDane

    SvarSlet
  2. Hej May-Britt,
    Jeg er også glad for at din blog er tilbage, og glæder mig til at være en af de faste læsere.
    God vind frem mod WM - og vi ses.
    Lars

    SvarSlet
  3. Hej May-Britt
    Også jeg er glad for, at du igen skriver blog, og jeg vil trofast følge din videre færd.
    Pøj pøj med VM'et
    Måske ses vi til et af de "små" løb i nabolaget?
    Mange løbehilsner fra din klubkammerat.
    Anne :-)

    SvarSlet