tirsdag den 20. januar 2009

Yes we can

Indsættelsen af Obama som præsident er en historisk begivenhed, og naturligvis sad jeg foran TV, da det skete :-) Det betød, at en aftale om en tur i bio for at se den nye film 'Changeling' måtte rykkes til næste uge. Oprindeligt ville jeg have løbet en længere tur i eftermiddags, men der havde været meget travlt på arbejdet, så jeg var træt i benene, da jeg kom hjem. Havde heller ikke nået at spise eller drikke nok, så det var forsvarligt med et længere pas. Så jeg fik noget hældt indenbords og hvilet mig lidt. Annette kom hjem fra gymnasiet, og under indtagelse af burgere og cola så vi indsættelsen sammen. Kl. 19 fik jeg endelig skoene på og kom afsted. Løb og tænkte over hvad jeg havde set i TV. Obama kludrede lidt i edsaflæggelsen, så selv magtfulde mænd kan gå i sort, når ufatteligt store ting går i opfyldelse :-) Selve turen gik fint. Roligt tempo - 21,5 km. Når jeg kommer hjem efter en tur på over 15 km, indtager jeg en proteindrik. Nogle er for, nogle er imod, men jeg synes, det hjælper med restitutionen. Min drik består af letmælksyoghurt, minimælk, frossen frugt samt Maxim 50/50. Maxim 50/50 er en blanding af 50% kulhydrat og 50% protein. Blandes i en blender. En lækker smoothie :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar