mandag den 26. januar 2009

Med fast grund under fødderne igen

At træde ud af døren en mandag morgen til total stilhed og en vidunderligt sneklædt landskab står i stærkt kontrast til det grå og overskyede vejr, der mødte mig 5 timer senere, da jeg landede i Kastrup. Men intet er jo så skidt, at det ikke er godt for noget, og de tørre veje, der ventede i Birkerød, gjorde unægteligt træningen noget lettere :-) Jeg skulle løbe søndagens lange tur, så selv om jeg havde været oppe siden kl. 05.30 og havde rejst i knap 6 timer, måtte løbeskoene på i løbet af eftermiddagen. 30 km på 2.40 timer. Lidt tungt til sidst, da jeg ikke havde taget væske eller energibar med. Var bare lige hjemme og få lidt vand og juice efter 19 km. Jeg fik leveret 2 par nye sko i dag, bestilt på http://www.startfitness.co.uk/ . Jeg løber altid i NIKE air structure triax, som koster 1100 kr. i DK. Her fik jeg 2 par inkl. levering for 1162 kr. Det har taget 1 uge at få dem leveret. Nogle mener, man skal løbe ny sko til. Jeg mener, at sko skal passe, så snart du tager dem på! Så jeg havde ingen betænkeligheder ved at hoppe i et af de nye par på dagens tur, og som altid: ingen problemer i det :-) Jeg kom til at grine lidt, at jeg løb i vådområdet Vaserne med de nye sko. Kom til at tænke på en gang, jeg var ude at træne med Jesper Olsen. Han var ikke meget for at få beskidte sko den dag, da de var helt nye. Jeg mener: hvor mange gange om året er det lige den mand skifter sko? :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar