mandag den 19. januar 2009

En kort aftentur

Så er jeg tilbage i dagvagt på Steno Diabetes Center. I dag betød det en arbejdsdag fra 07.30-16, så jeg fik først løbet efter aftensmaden. Jeg foretrækker klart at løbe om eftermiddagen, når det stadig er lyst, men i dag gjorde det ikke så meget, da jeg kun skulle ud på en kort tur. Jeg har tidligt fri i morgen, og jeg har derfor planer om en længere tur, så 10 km måtte være nok i dag. Trods weekendens længere ture var jeg forbløffende godt løbende! Følte glæde og overskud under løbet, og det holdt hårdt med at stoppe i tide!! Men jeg er stadig i opstartsfasen, og der er ingen grund til at stresse kroppen. Lige nu er der håndbold i TV, og jeg er dårligt kommet mig efter gårsdagens nervepirrende drama, hvor jeg i hele 1. halvleg og et godt stykke ind i 2. overvejede, om livet var for kort til dansk herrehåndbold! Et comeback uden sidestykke :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar