torsdag den 22. januar 2009

At multitaske under løb

Når man træner forholdsvis meget, må man ind imellem være lidt praktisk. Utallige er de gange, hvor jeg har benyttet dagens løbetur til at få afleveret en bog på biblioteket, et brev i postkassen, koncertbilletter o.lign. til veninder (de har vænnet sig til, at jeg ikke har tid til at stå og sludre) eller andre mærkelige ærinder. I dag har tiden været lidt presset - der er jo håndbold kl. 20.15 ;-) - så for at få tid til dagens 20 km, måtte jeg efter de første 15 km løbe hjem for at sætte aftensmaden over og så løbe de sidste 5 km, men maden passede sig selv :-) Håndbold! Uha - Danmark - Norge... spændende!!!!!

1 kommentar:

  1. Hej May-britt, fint at du er i gang med blokken igen, imponerende, at du kan løbe så meget uden skader,du må virkelig kunne restituere hurtigt.
    Jeg smiler lidt over din beskrivelse af at løbe ærinder, da jeg trænede maraton mens mine børn var halvstore, delte jeg reklameaviser ud med dem to gange om ugen, det var super træning at løbe med en stak aviser i armene, der må holdes ind til kroppen, at bøje sig ned og smide dem ind af gammeldags brevkasser og løbe op og ned af diverse havetrapper.
    Glæder mig til at følge med i din træning og dine løb, venlig hilsen Kirsten Frederiksen

    SvarSlet