onsdag den 11. februar 2009

To mod en

For en ultraløber er jeg muligvis en anelse doven anlagt! Jeg løber gerne mange km, men når det kommer til træning med fart, især intervaltræning, så har jeg alle mulige og umulige undskyldninger for at blive fri. Jeg kender alle de gode grunde til at få den side af træningen med, men jeg synes bare ikke, det er sjovt :-( Jeg elsker de lange rolige ture til god musik. Jeg har en Creative mp3-spiller med indbygget radio, så enten står den på pop fra 80´erne og 90´erne eller på Radio Soft med samme slags musik. Min musikudvikling gik i stå for mange år siden :-S Jeg er sikkert også en af de få deltagere fra VM i Seoul, der stadig elsker at høre ABBA, selv om de blev spillet i ca. 20 ud af de 24 timer, løbet varede! Men tilbage til farttræningen: det er jo ikke nemt at krybe udenom, når de to mennesker, der har indflydelse på min træning, hver for sig insisterer på, at jeg får det ind i træningen NU! Så i dag valgte jeg at overgive mig og lagde nogle korte sprint ind i turen. D. 28.3. skal jeg løbe Sydkystmaraton i Greve. Det er 3. gang, jeg deltager i løbet, hvor jeg sidste år blev nr. 2 hos kvinderne efter Karen Marie Brøgger. Hun er min 'onde ånd', der altid overhaler mig ved 30 km, så jeg prøver igen i år at slå hende :-D http://sydkystmaraton.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar