mandag den 9. februar 2009

Et stille smil

Når jeg står op i et land med -14 gr. og sne, der ligger meterhøjt, må jeg smile stille, når jeg lander i Kastrup 5 timer senere, og der i de danske aviser står, at vi atter får vinter! Kulde ned til frostgrænsen og helt op til 10 cm sne!! Man kan roligt sige, at min grænse for, hvad der kan kaldes vinter har flyttet sig milevidt de sidste par måneder. Det er meget smukt med al den sne, men det er altså nemmere at træne på de hjemlige snefrie veje :-) En kort tur i dag; skulle have været i restitutionstempo, men det blev vist lidt for hurtigt :-] Jeg fik en højst overraskende hilsen på en anden hjemmeside i går. Den er sikkert fortrudt, for nu er den væk, men jeg læste den, og jeg ved, den var venligt ment, da den blev skrevet, og jeg blev meget glad for den. Sådan er livet fuld af små, underfundige hændelser...

1 kommentar: