søndag den 10. maj 2015

Der skal snart træffes et valg

Mit møde hos Claus Hechmann er rykket frem til tirsdag formiddag, og jeg glæder mig til at få snakket årets mål igennem med ham, så jeg/vi kan finde det optimale løb. Som tidl. skrevet har jeg kigget på et 24 timers løb rundt om søerne i København, men det gør mig lidt bekymret med de befærdede stier i dagtimerne. Her til aften så jeg, at nogle af landsholdsløberne overvejer at løbe i Barcelona til december, og det vil bestemt også være en mulighed. Det vil give en længere træningsperiode samt foregå på en lukket bane. Det vil samtidigt åbne op for deltagelse i andre spændende løb hen over sommeren. 

Jeg har fået lokket min svigersøn med til et foredrag med Henrik Them hos Marathonsport i København. Det handler om at lægge en gameplan samt have styr på energiindtaget under marathon. Christian skal løbe sit 2. marathon d. 31. maj til Sydkystløbet i Greve, og mon ikke der også falder brugbare tips af til mig? :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar