lørdag den 7. december 2013

Tid til farvel

Jeg føler mig som et lille barn i dagene op til juleaften, også selv om jeg kender min julegave. Som bekendt har Garmin stillet et løbeur til min rådighed gennem de sidste par år i form af Garmin 910XT, som egentligt er beregnet til triathleter og derfor har en meget lang batterilevetid, hvilket jo er en fordel som ultraløber. Men nu er det ved at være tid til at sige farvel til tri-uret og sige goddag til et vaskeægte løbeur!

Garmin har sagt god for at ombytte 910XT til det nye Forerunner 620, og jeg håber at kunne hente uret i den kommende uge. Dette ur har nogle helt nye muligheder, som jeg glæder mig til at afprøve: Kadance, kontakttid med jorden, bevægelsesmønster, anbefalet restitutionstid, VO2 max og selvfølgelig de basale målinger med tempo, distance osv.
DC Rainmakers grundige gennemgang af 620

Meget mere om uret, når jeg har løbet med det. Uha, hvor jeg glæder mig :-)

1 kommentar:

  1. Det var da en imponerende test DC rainmakers har lavet, det er da at gå i detaljer :O)

    SvarSlet