søndag den 1. december 2013

Nr. 55 Skinnermaraton

Puha, det blev en hård dag på Flyvestation Værløse! Ikke pga. distancen, men pga. den hårde vind. En vind, der tog til, som løbet skred frem. Det blev virkelig et kontrastfyldt løb, fordi halvdelen af ruten var stormfuld modvind, mens den modsatte side var rygvind med voldsomme puf ind imellem. En enkelt skriver vindstød på 15-18 m/s (50-60 km/t), men jeg har ikke fundet nogen off. måling. Men det føltes helt sikkert som sådan! Hvis nogen finder en måling, må du meget gerne skrive den.

Selve løbet gik ellers fint, især mentalt var jeg langt mere klar end i Grenå. Som det kan ses på Garmin Connect svinger mine km-tider, som vinden blæser. På de sidste 2 omgange var jeg tæt på at syre helt til i benene, når jeg løb i modvinden, og jeg er ikke helt sikker på, at jeg havde klaret en 9. omgang.

Jeg er altid tilfreds, når jeg løber under 4 timer, og tiden blev 03.51:12. Faktisk anser jeg tiden som en forbedring af Berlin Marathon 03.49:49, fordi forholdene var langt mere ekstreme. Jo, det går fremad :-)

Den unikke medalje fra Skinnermaraton

Ingen kommentarer:

Send en kommentar