søndag den 8. december 2013

Gennem regn og blæst

Dagens vejr: en helt igennem grå dag med blæst og regn. Omtrent det mest kedelige vejr, jeg kan forestille mig, og der skal virkelig hives energi ud af kroppen for at komme afsted, men heldigvis findes der et radioprogram, som hjælper på motivationen "Sport på 3´eren", og jeg venter gladeligt på, at udsendelsen begynder, før jeg løber.

Bodil var her!

Det har bestemt ikke været en god træningsuge. Som jeg har nævnt på Twitter, har jeg haft lidt ondt i venstre knæ efter Skinnermaraton, og med udsigt til et 12 timers løb i næste weekend, som jeg vil deltage i, har jeg været nødsaget til at tage det roligt med korte ture. Det er absolut ikke noget alvorligt, men det skulle under alle omstændigheder tages i opstarten. "Ondt" er vist ikke det helt rigtige ord, men måske nærmere "opmærksomhedskrævende" for at det ikke skal udvikle sig til mere.

Den opdaterede startliste samt anden info findes på løbets hjemmeside og det bliver muligt at følge os live på jogg.se
Danske løbere:
Nr. 67 Sukil Fernando (24H) Mål: over 200 km
Nr. 68 Niels Høg Henriksen (24H) Mål: 222 km
Nr. 144 Morten Emil Rasmussen (24H)
Nr. 86 May-Britt Hansen (12H)

Og nu, hvor jeg er ved løb i Skåne, så er der åbnet for tilmelding til Lejonbragden 50 og 100 km d. 3. maj i Lund. Jeg er tilmeldt 50 km igen næste år. Den korte distance er valgt, fordi der som bekendt er DM 24H lidt senere på måneden på Bornholm. Læs evt. min indlæg om dette års løb.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar