lørdag den 14. december 2013

Tanker før 12 timers løbet

Jeg faldt sent i søvn i nat (ca. 01.30), men trods en lidt urolig søvn føler jeg mig udhvilet efter at have sovet til kl. 10.

På vej hjem fra arbejdet i går kørte jeg over Farum for at mødes med Jesper. Vi fik snakket lidt om løbet, og hvordan jeg skal forholde mig, hvis jeg mærker noget til knæet. Er det reelle smerter, eller er det "den lette forklaring" på at stoppe før tid? Jeg skal hele tiden have i baghovedet, at dette er ikke hovedmålet, men det er stadig et vigtigt løb både fysisk og mentalt. Og selvfølgelig ønsker jeg at løbe i samtlige 12 timer, og inderst inde vil jeg jo også gerne sætte ny PR...

Hvis jeg mangler noget til at aflede tankerne fra ubehag, smerte eller at udgå, skal jeg bare begynde at spekulere på Jespers forslag til et fælles projekt. Så er jeg slet ikke sikker på, at 12 timers løb er langt nok!

Jeg har først fået pakket løbetøjet til formiddag, og jeg har ingen personlig forplejning eller hjælper med. Dog har jeg Jesper med på sms, hvis det bliver nødvendigt med lidt opbakning, et spark bagi eller bare et godt råd undervejs. Den slags er ubetalelig støtte :-)

Der skal løbes på den mørkeblå opvarmningsbane, så banen er helt flad, men også meget smal.

2 kommentarer:

  1. Super super flot resultat MB - :-) Stort tillykke...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Tina. Der skal nok komme en længere beretning snart :-)

      Slet