tirsdag den 17. december 2013

Mod næste mål

Der er ingen laurbær at hvile på, så jeg er tilbage i løbeskoene igen. Der venter altid en ny konkurrence og en ny chance til at gøre det bedre :-)

Bortset fra de ømme lår, som trods alt ikke er værre, end at jeg kan gå normalt ned af trappen, så er jeg ikke mærket af løbet. Jo, måske nok på tempoet, men sådan er det altid de første dage efter - i hvert fald for mig. 70 min. restitutionsløb med mit længe ventede ur Garmin Forerunner 620, som jeg har hentet i dag.


Desværre er jeg ikke specielt god til det tekniske, og det tager mig altid dage/uger at få sat uret op til mit behov. Men jeg har dog fået det startet og overført data til Garmin Connect, så jeg er på vej.

Jeg ved, at mange venter på indlægget om 12 timers løbet, men det bliver nok først i weekenden, jeg får tid til at skrive det, med mindre jeg får en rolig nattevagt, så jeg har tid til at sidde ved en pc. Indtil da må I nøjes med et par billeder af mig på banen, taget af Christer Svensson. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar