mandag den 16. december 2013

90,941 km

Der skal nok snart komme et længere indlæg inkl. foto om løbet i Växjö, men lige nu må det bare blive til en kort besked pga. lidt tidspres. Julen I ved..

Jeg løb 90,941 km, dvs. 350 meter fra min PR, hvilket jeg er meget tilfreds med. Især fordi jeg havde 3 timers godt løb og 9 timers løb med kvalme. Efter et par timer, hvor kvalmen tog mere og mere til, valgte jeg at bruge min hotline kl. 04.19, og heldigvis var Jesper klar til at hjælpe. "Får du salt og vand nok?" Øøhh, gæt hvem der havde glemt Saltsticks hjemme på køkkenbordet? Sådan noget hø!! Min redning blev, at Sukil Fernando havde efterladt 4 stk. Saltsticks til Morten, men da han kun havde brugt 1, fik jeg lov at overtage resten. Det hjalp lidt, tog toppen af kvalmen, men resten af løbet kom jeg til at kæmpe med at indtage væske, fordi jeg næsten ikke kunne få det ned. Man skulle jo ellers tro, at det var let nok at drikke, men ikke når man har kvalme.

På den positive side betyder det, at bortset fra lidt ømhed i lårene, er jeg frisk i dag. Og vigtigst af alt: jeg har overhovedet ikke ondt i knæet :-)

Jeg tager lige en hviledag i dag, og så genoptager jeg træningen mod Espoo. Jesper har sendt en plan til denne uges træning, og som altid holder jeg den, indtil jeg kommer til at løbe lidt for langt, men han kender mig, så der er sikkert lagt en sikkerhedsmargen ind ;-)

I selskab med Sukil Fernando (ve.) og Christer Svensson (løbets arr.)
Foto: Arne Lundblad

Ingen kommentarer:

Send en kommentar