lørdag den 2. august 2014

Tilbage til England

GUCR står stadig som mit bedste ultraløb. Ikke fordi tiden er noget at prale med, men oplevelsen at løbe langs Grand Union Canal fra Birmingham til London var noget helt særligt. Noget jeg ikke rigtigt kan sætte ord på. 

For få dage siden læste jeg en anbefaling fra norske Ragnar Nygård af Thames Path 100 , 100 miles (161 km) fra London til Oxford, og det tog nærmest kun et splitsekund at beslutte mig for, at dette må jeg simpelthen deltage i næste år! Tilmeldingen åbnede kl. 11 i morges, så det kunne jeg lige nå, før mine fødselsdagsgæster ankom. Nu, 8 timer senere, er 191 af de 300 pladser væk, så man skal ikke vente for længe, hvis man finder løbet attraktivt.

Til forskel fra GUCR er dette løb opmærket med permanente trailrute markeringer, og der er 14 depoter undervejs. Desuden kræver arr. at man har fuldført et 50 miles løb eller lign. i perioden 1. januar 2012 - 30. april 2015. Jeg havde på forhånd fået arr. ord for, at mit resultat fra Personliga Rekordens Tävling 12H var gældende. 


Jamen, så er det jo officielt - jeg genoptager livet som ultraløber :-)

1 kommentar:

  1. Tak - jeg vinder SÅ mange væddemål pt ;-)

    Dejligt at høre MB, soon back in bizz :-))))

    Mange hilsener fra

    Niels

    SvarSlet