fredag den 8. august 2014

161 km er jo langt!!

Efter aftale med Ole Stougaard har min træningsplan været skrinlagt, mens jeg har haft ondt i foden. Nu føler jeg mig så klar, at jeg har kontaktet Ole igen for at høre, om han stadig er frisk på at coache mig, og heldigvis var svaret ja. For at give mig tid til at genfinde formen går samarbejdet først i gang d. 1. oktober. Det giver mig samtidigt mulighed for at deltage i flere løb, hvor resultaterne kan danne grundlag for udgangspunktet i den målrettede træning.

Ole medvirkede i et indslag om at undgå løbeskader på TV2 Nyhederne i går, og det kan ses HER

Ole skal bl.a. hjælpe mig med at blive skarp til forårets største løb Thames Path 100, der blev udsolgt på mindre end 1 uge. I dag modtog jeg et kort over ruten, som det er anbefalet, at man anskaffer sig som en sikkerhed. Jeg må indrømme, at det gav et gib i mig, da jeg fik foldet kortet ud. Ca. 50 x 105 cm rute - på hver side! Skala 1:60.000. Jeg har ikke fortrudt min tilmelding ét eneste sekund :-D



Ingen kommentarer:

Send en kommentar