fredag den 11. juli 2014

Nyt udstyr

Jeg er langt om længe krøbet til korset og er begyndt at svømme. Lysten er hjulpet lidt på vej med nyt udstyr i form af en dragt fra Arena. I det forrygende vejr var der tomt i svømmehallen, så jeg kunne svømme i ro og fred. Teknikken trænger gevaldigt til at blive pudset af, så jeg stillede mig tilfreds med 1000 meter som udlæg. 

Lige nu savner jeg mit tidl. løbeur Garmin Forerunner 910xt, så jeg slipper for at tælle baner. Med udsigt til en længere tid som fisk, vil jeg gerne registrere min træning. Ja ja, man kan godt træne uden at det skal noteres ned, men jeg har det altså bedst med, at det kan lægges ind i Garmin Connect.

Så hvis du ser et godt tilbud på uret, må du meget gerne sende mig en mail (står i højre side af bloggen) eller skrive en kommentar - tak :-)

4 kommentarer:

  1. Garmin har også lavet et ur specielt til svømning: http://sites.garmin.com/swim/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Dan. Det kendte jeg slet ikke til. Hvis jeg ikke finder et brugt 910xt til rimelige penge, vil dette ur klart være en god mulighed :-)

      Slet
  2. Kig på dba.dk. Der er altid brugte Garmin ure der. Om de lige har den model ved jeg dog ikke.

    SvarSlet